***الیار عزیزمون اقا پسر گل ما******الیار عزیزمون اقا پسر گل ما***، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

***الیار عزیز دل مامان وبابا***

عاشورا وتاسوعای 92

1392/8/27 18:03
نویسنده : مامان
903 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام

به دوستان و اقای خودم گل پسرم الیار من

تو این پست عکسهایی که روز های تاسوعا و عاشورا گرفتم رو برات میزارم گلم

اینجا خونه ی مامان بزرگت هستیم شما به بابایی خیلی گیر میدادی

اینجا هم با مامانم اینا اومدیم بیرون پیاده تا به عزاداری ها نگاه کنیم ولی شما اصلا به حرفمون گوش نمی دادی می گفتی خودم باید تنهایی راه برم

پسر گلم اینجا هم اومدیم سر قبر پسر خاله ات که وقتی 2ساله بود تصادف کردو فوت شد /خاله افسانه که خواهروسطی منه اون موقع ماکو خونه داشتن به خاطر همین قبرپسر خاله ماکو هست خونه خاله الان لاهیجان هست.از اینجا به خاله سلام میرسونیمبای بای

عکس روی قبر رو برداشتیم تا باز سازیش کنیم وبزاریم

اومدیم نمایشگاه مخصوص ماه محرم

شما هم تو اون سرما گیر دادی باید بارانیمو دربیارید

شوهر خاله داره بارانیتو می پوشونه

اینم چند تا عکس از جیگر من محمد حسین عزیز

دیشب که داری با بابایی شوخی می کنی

اینم همین الان که با طبل زدنت سرمو به درد اوردی.

دوست دارم یه عالمه               هرچی بگم بازم کمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سویل و اراز
25 آبان 92 19:38
سلام مامانی عزاداریاتون قبول انشالله خدا کوچولوی دوسالتونو رحمت کنه هرچند که اون فرشته اومد و فرشته رفتالیار جونو ببوس
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خاله جون.ما هم می بوسیمتوووووووووووووووون
مامان آنیسا سعیده
26 آبان 92 14:52
خیلی ناراحت شدم واسه کوچولوی 2ساله پرنس الیارهم مثل همیشه خوش تیپ
مامان
پاسخ
ممنون خاله گلممنم میبوسم خیلییییییی
مامان آیسو وآیسا
27 آبان 92 13:23
قربونت برم گلپسر عزاداریهات قبول نذریهارو کی داده بود...
مامان
پاسخ
مرسی زن دایی جون همچنینپاک کردمکدوم نذریها
الی مامی آراد
2 آذر 92 19:36
ممنونم که پیشمون اومدین ماشالله چه گل پسر خوشگلی عزیزممنم لینکتون کردم
مامان
پاسخ
مرسی خاله جون
متین من
4 آذر 92 11:06
سلام مامان الیار جون اول ممنون که به وب ما سر زدین منم با کمال میل لینک تون میکنم خیلی خوشحالم از این بابت من بعد از کلی تاخیر بلاخره آپ شدم سعی میکنم به روز باشم ببوس گل پسرت رو
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم منم میبسوتووووووووووووووووووووووووووون