***الیار عزیزمون اقا پسر گل ما******الیار عزیزمون اقا پسر گل ما***، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

***الیار عزیز دل مامان وبابا***

خونه خاله والیار جون و محمدحسین جووون

1392/10/28 12:29
نویسنده : مامان
1,324 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای وبلاگی گلم

سلام گل مامان عشق مامان همه چیزمون

الان که دارم اینارو می نویسم شما و بابایی همدیگرو بغل کردینو خوابیدین دوستتون دارم هردوتاتونوقده بی نهایتها

گلم اینروزا اخلاقت خیلی عوض شده بهتره بگم خوش اخلاق شدی از  لجبازی هات کم شده و به حرفام بیشتر گوش میدی و غذا خوردنتم خوب شده زیادم دیگه اذیتم نمیکنی ماشالله بزنم به تخته پسر خوبی بودی خیلی خوب تر شدی ولی یه مشگل داریم که اونم حرف زدنته گفته بودم که  حروف‹ج.چ› تو الفبای شما وجود نداره و به جای اونا ک و گ میگی مانند کیپس به جای چیپس... نمیدونم دیگه چیکار کنم این طرز حرف زدنتو عوض کنی و معمولی صحبت کنی موندم دیگهکارایی هم خیلی دوست داری دیدن کارتون .بازی با ماشین ها.گشتن با ماشین و ...خلا صه پسر خوش اخلاق دوست داشتنی و خوشگل خودمی و منم که عاشقتمعزیزم هفته پیش خاله بزرگه اومد دنبالمون و ما رو برد خونه خاله پری ما هم که از خدا خواسته چون بابایی هم خونه نبود رفتیم و شب رو هم خونه خاله اینا خوابیدیم فرداشم با خاله رفتیم بازار واسه شما خرید کردم بعد نهار هم چون دختر خاله ها امتحان داشتن رفتیم خونه مامانم اینا بابایی هم شب اومد دنبالمون بعد شام برگشتیم خونمون روز جمعه هم زنگ زدم خاله زری اینا رو دعوت کردم خونمون که گفتن جمعه می اییم جمعه صبح هم از خواب بیدار شدیم و صبحانه خوردیم اماده شدیم تا خاله اینا بیان  که اومدنو خیلی هم خوش گذشت ولی حیف یادم رفت عکس بگیرم فقط چند تا عکس از خونه خاله پری دارم که واست میزارم گل پسرم

دم در خونمونه که داریم میریم خونه خاله اینا

خونه خاله و بازی شما با محمد حسین جون

همیشه اینکارو میکنی ها...وقتی می خواهیم سفره رو باز کنیم گیر سه پیچ به سفره میدی و نمیذاری

ساعت 10 از خستگی خود به خود خوابت برد قررررررررررررررررررربونت برم من

با خاله اومدیم  خرید

عاشقتم با این خنده موزیانت

انتخاب کفش با نظر شما

چند تا عکسم از پسمل خوشگل خاله قربونش برم  من

بازم با عشق همیشگیم بهت میگم عاشقتم عزیز دلم همه چیزم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان آیسو وآیسا
22 دی 92 12:52
عزیززززززززززززززم مبارکه خریدات...من وقت نکردم برم همه رو پارو کردن خانومها دیگه فکر نکنم چیزی برا من مونده باشه... میبوسیمتون کلی راستی کدوم کفش رو گرفتی حتما لیمویی رو که من عاشقش بودم آره بوس برا الیار ومامی جوووونش
مامان
پاسخ
ممنونم زن دایی جووووون نه من وقتی رفتم لباس دخترانه زیاد بود ممنونم عزیزمنه یه مدل دیگشو گرفتم خیلی میبووووووووووووسمتون
مهسا مامان نورا
22 دی 92 18:12
عزیزم مبارکه چه چیزا یخوشمل یهمیشه به گردش و شادی و مهمونی رفتن محمد حسین جون رو هم جای ما ببوسچه عکسهای قشنگی
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم چشم حتما
مامان آرال
22 دی 92 20:33
چقدر این پر ما خوشتیپه و چقدر مهربون که بچه ها رو دوست داره
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم شما لطف دارین
سعیده مامان آنیسا
22 دی 92 21:26
شادوماد ما بالاخره کدوم کفش رو گرفتی لیمویی بهت میومد
مامان
پاسخ
یکی دیگشو انتخاب کردیم خاله جووووون
مامان اهورا(نرگس)
23 دی 92 14:53
وای جونم...مبارکت باشه الهی همه ی خریدات...محمد حسین جون هم چقدر جیگمله!!!!!بووووووووووووووووووووووووووووس برا جفتشون که اینقدرم خوشتیپن.
مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونممرسی غزیز دلم ما هم میبوسیم نی نی گلتونو
مهسا مامان نلی
23 دی 92 17:07
سلام دوست خوبم امیدوارم همیشه شاد باشید.
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم دوست جونم
مامان آیهان
24 دی 92 10:48
قربونت برم الیارگلی که حرف مامانتو گوش میدی. عزیزم کفشهاتم مبارک انشالله کفشای دومادیت
مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جونمممنونم عزیزم همچنین
مامان ارمیا و ایلمان
24 دی 92 11:25
واااااااااااااااااااای کراواتش منو کشته. قربون اون چشمهای رنگیشون برم من. هر دو تاشون ماهن.
مامان
پاسخ
ممنونم خاله مهربونم خدا نکنه گلم مرسی غزیزم
آرشیدا
24 دی 92 15:54
سلام من از وبلاگ اراد جون اومدم اینجا.تو نظرات کنجکاو شدم ببینم این فسقل کیه.اومدم و دیدم ماشاله این بچتون پسره یادخترآخه این رنگ موها و این قیافه دخترونه است کهماشاله هزار ماشاله هم بگم بهش خوشحال شدم از اشناییتون . دوست داشتید پیش ما هم بیاید
مامان
پاسخ
سلام گلم ممنونم خاله نظر لطفتونه خجالتمون ندید خاله من پسرم هااااممنونم عزیزم خیلی خوشحال شدم حتما می ایم
مرجان مامان آران و باران
24 دی 92 18:45
سلاممم به مامان مهربونننن که همیشه به یاد ما هستتتت قربون پسر خوشگل که اخلاقش بهتر شده ایشالا ارانم زودتر بزرگ بشه خریدای خوشگلت مبارک پسر خوشتیپپپپپپ هزار ماشالا محمد حسین چقدر بامزه و خوشگله میبوسمتونننن دوست خوبم
مامان
پاسخ
علیک سلام به مامانی که با این همه مشغله بازم به فکر ماست ممنونم خاله ایشاله مامانی گل مرسی گلم ممنونم خاله گلم جیگره منه دیگه ممنونم همچنین بوووووووووووووووووس
ستارگان آسمان من
25 دی 92 1:47
سلام عزیزم....هزار ماشالاه روز به روز گل تر میشه پسرت...امیر علی هم دقیقا موقع سفره همین کارو میکنه
مامان
پاسخ
سلام گلم ممنونم خالهمامانی ما نمی تونیم برای شما نطر بزاریم شرمنده میشیم شما می دونید چرامیبوسم نی نی هاتونو
مامان آی سل
25 دی 92 2:20
سلام... وای وای تو رفتی خرید هر روز خوشگلتر از روز قبل میشی عزیزم.چقدر هم این دوتا پسر خاله ها شبیه هم هستن...ماشالله به هر دوشون بوس بوس
مامان
پاسخ
سلام گلماره خاله کلی خرید کردم ممنونم خاله خوبمپسر خاله گلمه دیگهمرسی عزیز دلم میبوسم ای سل جونو
فرناز خاله آرسن جون
25 دی 92 12:05
همیشه به مهمونی و گردش وااااااااااااااای این پسر چخ خوشتیپه اون کرواتتت منو کشته جیگره شبیه خارجی ها هستی خاله البته از اونها خوشگلتر و خوشتیپتر ،عکسهاتو که میبیسنم میگم آرسن هم بوره بزرگ بشه شبیه الیار میشه دست مامانی درد نکنه با این لباسهای خوشگلی که واسه گلپسری میگیره محمدحسین رو نگو که میخوام گازش بگیرم آقا توپوله خوشگل خیلی جیگره براشون اسپند دود کنین چشم مینم یه وقتی و ببوسین از طرف من خاله بودن یه چیز دیگه هست واقعا آدم یه جور دیگه دوستشون داره
مامان
پاسخ
مررررررررررررسی خاله چشاتون خوشگل میبینن عزیزمارسن جونمم که از من خوشگلتره ماشاللهممنونم گلممحمد حسین جیگره منه دیگه قربونش برمچشم حتما اره والا میبینی خاله چه قده خواهر زادشو دوست داره منم فقط می خوام بخورمشمیبوسمتووووووووووووووون
شهرزاد
25 دی 92 13:54
وای من باز اومدم و الیار جونو چشم زدم مامانش براش اسفند دود کن تو دلم گفتم چه خوشگله قیافش دخترونس
مامان
پاسخ
ممنونم مامانی چشای خوشگلتون خوشگل میبینن عزیزم
رومینا
26 دی 92 17:39
اجازههههه؟ اول بگم که من اسم الیار رو گذاشتم پسر دختر کش . اخه هزار ماشالله خیلی خوشتیپ قطار قطار دل دختر ها رو میبرهههههههههههههه اگه دختر داشتمااااااااااااااااااا میگفتم بیا داماد بشهههههههههههههه عزیزم همیشه شاد باشی
مامان
پاسخ
وااااااااای خاله جووووون اب شدم از خجالتعزیزم جشای خوشگلتون خوشگل میبینه نظر لطفتونهاخه خاله به این گلی دختر داشت منم خاطر خواش میشدم خوووووممنونم گلم میبوسم
رها مامان راستین
27 دی 92 11:48
وای مبارک خیلی خوشگله نی نی تونم توپلی خوشگله
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم بوس برا راستین جونم
مریم مامان پندار
27 دی 92 21:48
سلام عزیزم ماشالله چه عکسای نازی عزیزم من بعد از مدتها وبلاگ پندار رو آپ کردم میبوسمت عزیزم
مامان
پاسخ
سلام گلم خیلی خوشحال شدم اومدم ببینم الان منم میبوسم پندار جونو
مامان هيراد
28 دی 92 16:49
مامان
پاسخ
مامان آیهان
28 دی 92 19:33
خجسته میلاد پیامبر لطف و رحمت ختم رسل و آموزگار دین امام صادق (ع) برشماوخانواده محترمتان مبارک باد
مامان
پاسخ
ممنونک خاله جون همچنین گلم
مامان آسیه
29 دی 92 2:11
ماشالله به این گل پسر نازمون که چقدر آقا شده
مامان
پاسخ
ممنونک خاله گلم
fateme
29 دی 92 16:48
salam elyar jun
مامان
پاسخ
ستارگان آسمان من
29 دی 92 21:12
نمیدونم عزیزم علتش رو ....دشمنت شرمنده
مامان
پاسخ
ستارگان آسمان من
30 دی 92 0:58
اگر کد امنیت رو نشون نمیده یه چیز بنویسی پاک کنی کد میاد ... من چند جا نمیشد نظر بزارم اینو فهمیدم
مامان
پاسخ
عزیزم همین کارو کردم نشد باز
مامان آیلا
30 دی 92 9:40
خریدها مبارکتون باشه راستی خیلی باحال هر لنگه کفش یک رنگی باشه خوب مامان پسرمون دلش می خواد به صورت سلف سرویس بخوره غذاشو
مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم اره اونجوری هم خوشگل میشداره خاله راست میگی
مامان هيراد
30 دی 92 9:51
پروردگارا آرامش را همچون دانه هاي برف آرام و بي صدا بر سرزمين قلب كساني كه برايم عزيز هستند جاري بگردان آمين
مامان
پاسخ
فاطمه
30 دی 92 16:34
سلام الیار جون حالت خوبه چیکار میکنی خوبی
مامان
پاسخ
سلام فاطمه جون خوبیم شما چطورید خوبید جیگر چطوره
فاطمه
30 دی 92 16:36
خاله جون رسید
مامان
پاسخ
فاطمه
30 دی 92 16:41
خاله جون نرسید
مامان
پاسخ
اشتییییییییییییییییییی
مینا مامان آرمانی
6 بهمن 92 22:56
وای مامانی من تازه فهمیدم آیسو و آیسا جون با شما فامیلن... این الیار جون هم که مثل اون فرشته ها خوردنیه... با اجازتون لینکید.خوشحال میشم به آرمان منم سر بزنید
مامان
پاسخ
اره مامانی من عمشون هستم مرسی خاله گلمممنونم عزیزم ما هم شما رو لینگ کردیم
الی مامی اراد
30 بهمن 92 10:36
عزیزمی خوشگلممممممممم
مامان
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربونم
مامان ارسام
3 اسفند 92 20:06
سلام عزیزم الیار خوشکل خوبه؟ اخر من نفهمیدم الیار چشماش چه رنگیه؟ ان شالله یه دختر خوشکل مثل الیار نصیبت بشه
مامان
پاسخ
سلام گلم ممنونم خوبیم ،رنگ چشماش توسی مایل به قهوه ای منم نمیدونم کهانشالله ای گفتی دوست جونم
الی مامی آراد
18 اسفند 92 17:34
مامان
پاسخ