***الیار عزیزمون اقا پسر گل ما******الیار عزیزمون اقا پسر گل ما***، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

***الیار عزیز دل مامان وبابا***

ماه محرم .چندتا عکسسس

1392/9/3 12:58
نویسنده : مامان
817 بازدید
اشتراک گذاری

ابروی حسین به کهکشان می ارزد

یک موی حسین به دو جهان می ارزد

گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست

گفتا که حسین به بیش از ان می ارزد

فرا رسیدن ماه محرم را به عزاداران راستینش تسلیت عرض میکنم

سلام به همه ی شما عزیزان و گل پسر نازم چند روزی بود که خونه نبودیم و نمی تونستم اپ کنم ببخشید گل پسرم که خاطراطتو دیر به دیر می نویسم.

روز شنبه عمه سکینتو عمل کردن که چند روزی به اون سر زدیم  شما هم اخر شیطونی رو می کردی و نمی زاشتی استراحت کنه بعدشم خونه ی مامانم که اسباب کشی کردن و اومدن طبقه ی پایین خونشون و  اسباب جدید از مغازشون اوردن ما هم  رفتیم بهشون کمک کردیم لوازم  رو چیدیم مثل همیشه شما هم خیلی اذیتشون کردی و خونه رو به هم زدی با دختر خاله ها و دختر دایی ها .چند تا عکس از اون روزا برات می زارم با توضیحاتش عزیزم اینم بگم که عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم گل پسرم.

اینجا اتاقمون هست که ببین به چه روزی انداختی من از دست تو چه کار کنم عزیز دلم جیگرم

اینجا هم اومده بودیم خونه ی خاله ی بابات که نوه ی خاله رو اون قدر اذیت کردی و می خواستی فقط بوسش کنی اونم دوست نداشت پا شدیم زود اومدیم

اینجا هم خونه ی مامان عزیزم هست که مثل همیشه شما

اینجا هم خونه ی خاله جونه که نمی ذاشتی ازت عکس بگیرم ببین چه بلاهایی سرم اوردی این لباسارو هم تازه گرفتم مبارکت باشه جیگرررررررررررررررررررررررررم

اینجا هم موقع برگشت به خونه هست که  با بابایی رفتی کلی قاقالیلی خریدی

سر کوچمونه

پسر گلم نمی تونم خیلی متن های عاشقانه برات بنویسم ولی بدون بیشتر از هر چیزی که تو این دنیا دارم   وبیشتر از همه ی دوست داشتن ها دوست دارم و عاشقتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ایسو وایسا
19 آبان 92 0:51
ای الیار وروجک ببین چه استادانه اتاق رو به هم ریخته مثل کی
ایسو خانم
با بجه مردم چه کار داری
اونم که همون مغازه معروفه


میبینی زن دایی اخه شما بگید من با این گل پسر چه کار کنم البته میدونم شما هم مثل ما هستید بله مغازه عمو یوصف
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
19 آبان 92 8:18
از آشناییتون خوشبختم. من هم با اجازه لینکتون می کنم.
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان سویل و اراز
21 آبان 92 11:50
علی یک دسته گل از یاس آورد / زطوبی شاخه ی احساس آورد میان باغی از گل های زهرا / خوشا ام البنین عباس آورد . . .
مامان
پاسخ
کاش بودیم آن زمان کاری کنیم از تو و طفلان تو یاری کنیم کاش ما هم کربلایی می شدیم در رکاب تو فدایی می شدیم السلام علیک یا ابا عبدالله ...
مرجان مامان آران و باران
21 آبان 92 14:26
ای واییییییییییی ووروجک خوشگل چیکار میکنی شیطون بلااااااااااااااااااااا همه جارم شلوغ کردیااااااا
مامان
پاسخ
ما اینیم دیگه خاله عاشق شلوغ بازی اینم برا خاله
مامان آنیسا سعیده
21 آبان 92 20:50
وای چه شیطونی تو پسر من فک میکنم مثل آنیسای ما هستی شلوغ و حرف گوش نکنعزیزم خیلی نازی
مامان
پاسخ
اره خاله خیلی شیطونممرسی خاله