***الیار عزیزمون اقا پسر گل ما******الیار عزیزمون اقا پسر گل ما***، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

***الیار عزیز دل مامان وبابا***

چندتا عکس از بهمن ماه

1392/11/30 16:17
نویسنده : مامان
1,720 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای وبلاگی گلم

سلامی هم به گل خودم الیار جون عزیزم

این دو سه هفته رو خونه نبودیم و نمیتونستم وبلاگتو به روز کنم الانم که دارم مینویسم خونه خاله پری اینا هستیم و شما در خواب ناز هستی منم دارم برای شما مینویسم چند بار با هم رفتیم بازار چند تا لباس برا عید شما خریدم که هنوز کامل نشده الانم چند تا عکس که همشونو دختر خاله های گلت ازت گرفتن رو برات میزارم که کیف کنی.....اینم عکسا......

اینجا اومدیم خرید

اینجا هم خونه خاله زری هستیم دارین میریم بازارچه

خونه خودمون که خاله اینا اومدن

ساعت 12 شب و شما داری ساندویچ میخوریمنتظر

بازی با تبلت دختر خاله

اومدین رستوران با خاله اینا که خییییییییییییییییلی خوش گذشت اما الیار من کلی ادا در اورد

اینم جیییییییییییییییییییییییییییگر


عاشقتم همه چیزم

پ.ن.....هفته پیش روز عشق بود این روز رو به همسر عزیزم وگل پسر خودم که هر دو عشقای همیشگی من هستن تبریک میگم البته با تاخیر........

پسندها (3)

نظرات (23)

مامان آیسو وآیسا
30 بهمن 92 13:17
خریدهات مبار ک الیار جووووووووووووون...چقدر خوش گذشت جمعه ..آیسا از اون روز همش خود به خود میگه بودالا بودالا... بوس برا الیار ومامانیش
مامان
پاسخ
ممنون زن دایی ...اره والا عالی بود .راست میگی میبوسمتون کلی
مامان علی (نازی)
1 اسفند 92 18:16
سلام مامانی بلاخره پست جدید گذاشتخانمی خونه خواهرا خوش میگذره دیگه
مامان
پاسخ
سلام گلم سرم شلوغه ببخشید اره والا جای همه خالی
مینا مامان آرمانی
2 اسفند 92 0:47
عاشق اون عکس آخرتم عزییییییییزم.... خاله مبارکت باشه لباسای نازت.ایشالابه شادی بپوشی
مامان
پاسخ
ممنونم خاله مهربونم ..مرسی عزیزم لطف داری فدات
نیر
2 اسفند 92 2:15
لباسهای عیدت مبارک عکسهات عااااالی بودند ژستهات منو کشت
مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم مرسی له شدم خاله خجالتم ندید
مامان ارمیا و ایلمان
3 اسفند 92 10:29
خیل عکسهای قشنگی بود. ایشالله همیشه خوش باشین.
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم همچنین گلم
شقایق(مامان ارشان)
3 اسفند 92 15:14
عکسای خیلی خوشگلی گرفتی عزی دلم ایشالا همیشه بهت خوش بگذره جوجو
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم فدات....ممنون خاله گلم
سعیده مامان آنیسا
4 اسفند 92 21:54
به به چه عجب خوش میگذره دیگه ایتقدر میری میگردی این فسقلی هم من بخورم خیلی ماهه پیش ما هم بیا
مامان
پاسخ
اره والا جای شما خالی ممنونم خاله مهربون فدات.چشم حتما میبوسمتون کلی
پگاه مامان آرتین
7 اسفند 92 12:15
عزیزم ماشالات باشه چقدراین پسرنازوخوردنیییییییییییی مامان همه عکساش محشرههههههههههههه
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم مثل پسر شمامرسی گلم
مرجان مامان آران و باران
7 اسفند 92 23:35
سلام به مامان مهربوننننننننن و پسر خوشگللل ببخشید بازم دیر اومدمممممممفدای پسر خوشگلم با این چشمای نازشششششششششششششش همیشه خوش باشید دوست خوبممممممممممممم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون همین که با این همه مشغله به ما سر میزنید مرسی... میبوسمتون کلی
مامان کیاراد.آرزو
8 اسفند 92 12:22
الهی فدات شم عزیزم چه خوشتیپ وناز شدی ماشاا...
مامان
پاسخ
ممنونم خاله گلم کلی بوووووووووس برا نی نی
ستارگان آسمان من
10 اسفند 92 0:28
مامان
پاسخ
آرشیدا
10 اسفند 92 1:06
ایشاله بسلامتی خوش بحال خاله اینا که این جیجری پیششونه
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم اره والا ما هم دوست داریم همیشه پیشش باشیم
مامان آیسو وآیسا
10 اسفند 92 13:59
کجاییییییییییییییییییییییییی شما
مامان
پاسخ
هم وقت ندارم هم خونه زیاد نیستیم ما
مینا مامان آرمانی
10 اسفند 92 23:33
مامانی بسه دیگه خونه تکونی...ماپست جدید میخایم
مامان
پاسخ
از کجا فهمیدی مامانی سرم شلوغه،چشم میام با پست جدید
عمه
11 اسفند 92 15:48
مامان
پاسخ
رومینا
16 اسفند 92 0:53
عاشق همه عکسهت شدم خیلی زیبااااااااااااا لایکککککککککککککککککک راستی مامانی با اهنگ وبلاگ الیار جون اصلا نمیشه نشست باید یه قری داد
مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونماره موافقم
پگاه مامان آرتین
16 اسفند 92 19:33
ای جان من عاشق این پسرخوشتیپم.ای جان ببوسش ماشالا.مامانی اسپند دود کنی حتما عزیزم خصوصیو چک کن
مامان
پاسخ
ممنونم خاله گلم چششششششششششششششم عزیزممرسی اومدم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
19 اسفند 92 10:22
ماشالله چه بزرگ شدی خاله جون
مامان
پاسخ
ممنون خاله گلم
مامان آرال
20 اسفند 92 1:13
خیلی خوش تیپی ائلیار جان عاشق اون ژستاتم وای موهاتو خیلی دوست دارم خیلی نازه
مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونم منم دوستتون دارم
مامان سویل و اراز
20 اسفند 92 18:14
سلام مامانی خوبین؟ خریداتون مبارک عزیزم چرا ازمون سراغی نمیگیری ؟ راستی الیار جون چه شیرینتر شده ماشالله عکس اخری خیلی بامزه ست رمزو خصوصی بهت دادم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خوبیممامانی میام پیشتون ولی نمیدونم چرا نمیتونیم رمز رو بنویسم و داخل پست شمممنونم خاله جونممرسی
مامان آیلا
21 اسفند 92 12:56
به من هم از اون آبنبات چوبی های خوشگل میدی
مامان
پاسخ
چششششششششششم خاله قابلی نداره
پگاه مامان آرتین
24 اسفند 92 14:02
کجایید دلمون تنگ شده ببوسش مامان
مامان
پاسخ
خیییییییییییییلی مشغولم مامانی ببخشید
مامان ساجده
25 اسفند 92 21:01
خريدات مبارك گل پسر انشاالله به شادي تنت كني عزيزم پيشاپيش سال جديد رو بهتون تبريك ميگم
مامان
پاسخ
ممنونم خاله جونمرسی همچنین ما هم تبریک میگیم