***الیار عزیزمون اقا پسر گل ما******الیار عزیزمون اقا پسر گل ما***، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

***الیار عزیز دل مامان وبابا***

سل نو مبارک 1393

1393/2/1 19:07
نویسنده : مامان
1,094 بازدید
اشتراک گذاری

 

سال نو مبارک البته با تاخیر

با عرض سلام به دوستای گلم و تبریک سال جدید به همه نی نی وبلاگی های عزیز امیدوارم سال خوب و خوشی کنار خانواده عزیزتان داشته باشید

یه تبریکم به گل سرسبد خودم اقا الیار گل بگم که همه چیزمه

عزیزم ببخشید که این همه دیر کردم و نتونستم زود وبلاگتو به روز کنم اخه هم اینترنت خونمون قطعه هم کل این ماه فقط سه چهار روزشو خونه بودم بقیشو تو گشت و گذار بودیم خلاصه امروز وقت کردم از خونه مامانم اینا برات بنویسم از قبل چهار شنبه سوری تا سیزده بدر اینقده عکس دارم که نگو.روز چهار شنبه سوری خونه مامانم اینا بودیم خیلی خیلی هم خوش گذشت بعدشم که خاله اینا از شمال اومدن ماهم که چون چند ماهه ندیده بودیمشون چند روز با هم موندیم خونه مامانم بعدشم روز عید خونه بابای بابایی بودیم  سال تحویل که شد چون شب بود جایی نرفتیم فرداش از صبح  اومدیم خونه مامانم اینا و با هم دیگه رفتیم عید دیدنی و چند روزی این ور اون ور بودیم روز سیزده بدرم برا ناهار پیش باباجونت اینا بودیم بعد از ظهرم اومدیم پیش مامانم اینا در کل فقط این ور اون ور بودیم خیلی خیلی خوووووووووووش گذشت عید این سال البته مثل سال های گذشته.اینم عکسسسسسسسسسسسسسسسسها

روز چهار شنبه سوری خونه مامانم اینا

روز اول عید میریم خونه مامانم اینا

خونه عموی من

با عمو صفر رفتین پشت بام

شب عید که از خستگی زود خوابیدی

بازم عید دیدنی

خونه خاله زری اینا

الیار جون با سیبیل

با مهمونامون دارین اتاق تکونی میکنین

اینجا هم مامانم اینا با خاله ها اومدن خونمون

 

روز سیزده به در

اینم جیگر خودم

روز 12فروردین تولدم بوداز همه عزیزانم که یادشون بود تشکر میکنم

 

عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم گل پسرم

روز مادر رو هم به همه مامانای گل تبریک میگم


 

پسندها (11)

نظرات (0)