***الیار عزیزمون اقا پسر گل ما******الیار عزیزمون اقا پسر گل ما***، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

***الیار عزیز دل مامان وبابا***

عروسی پسرعمه ی من

1392/11/13 13:17
نویسنده : مامان
755 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم دیشب عروسی پسرعمه ی من بود که همگی رفته بودیم اونجا

خیلی خوش گذشت ولی فکر کنم از همه بیشتر به تو خوش گذشت .از بس شیطنت میکردی که همه به ما نگاه میکردن.اولش اومدی بخش خانم ها پیش خودم ولی بعد از چند دقیقه همه جا رو به هم زدی من مجبور شدم ببرمت پیش بابایی که اونجا هم نموندی و بابایی به خاطر شما رفته بود بیرون تاشما اذیت نشین .

اینم عکسهای اقا الیار در عروسی

اینجا داریم شام میخوریم وشما هم شیطنت میکنی با دختر دایی جونت ایسو خانم.

اینم ایسا خوشگله دختر گل دایی.

اینجا هم ایسو خانومی شما رو به زور نگه داشته تا من عکس بگیرم.

 

اینم چند تا عکس از امروزت که نهار به دستور شما قرمزی دویو بود میخوری .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پگاه مامان آرتین
8 مهر 92 8:37
سلام به الیارومامان مهربون.ممنون بابت لینکتون منم لینکتون کردم.موفق باشید.پسرتونم خیلی نازه.ببوسش گلم


سلام مرسی عزیزم .با تشکر.شما هم نی نی گلتون رو ببوسید
مرجان مامان آران
8 مهر 92 11:57
همیشه به عروسیو شادی عزیزممممممممم ممنون که بهمون سر زدی
پسر خوشگل خوشتیپتونو کلییییییی ببوسید
لینکتون کردم مهربونننننننن


سلام عزیزم.مرسی که جواب دادین.ممنون .شما هم نی نی گلتون رو ببوسین
ال ای سفیدبرفی
8 مهر 92 22:19
وبلاگ جالب وزیبایی دارین .همیشه به خوشی وشادی .ان شاالله قسمت بچه های شما .چشم با کمال میل لینکتون می کنم


مرسی عزیزم.ممنون بابت لینکتون.ببوس نی نی گل رو.
علی سفیدبرفی
8 مهر 92 22:20
راستی اهل کجایین ؟


ما اهل ماکو هستیم عزیزم.
مامان ارسام
25 آذر 92 18:11
سلام شما هم پس نازی داری ایشالله زنده باشه منم شما رو لینک می کنم
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم لینک شدید