***الیار عزیزمون اقا پسر گل ما******الیار عزیزمون اقا پسر گل ما***، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

***الیار عزیز دل مامان وبابا***

سلام م م م م م م م م م

1392/7/3 2:59
نویسنده : مامان
547 بازدید
اشتراک گذاری

باسلام به تمام نینی وبلاگی هابای بای

من مامان الیارعزیز هستم.این وبلاگ رو هم برای پسر گلم ساختم تا همه خاطرات عزیزم را بنویسم .

من امروز این وبلاگ باز کردم که الیار 3سالشو تموم کرده به خاطر همین چند تا عکس از کودکی و نوزادی با توضیحاتش میزارم.قلبقلبقلبقلبقلباینجا تازه به دنیا اومدی و تو بیمارستان هستی

اینجا تازه متولد شدی و بیمارستان هستیم

7روزه هستی با خاله جون و بابایی رفتین معاینه چشم وگوش

اینجا هم خوابیدی.قربونت برم

باز اماده شدی بری دکتر

اینجا سه ماهه هستی و اومدیم خونه ی مامان گلم

داری با خشم منو نگاه میکنی

الهی فدات شمماچ

اینجا 4 ماهه هستی قربون نگات

6ماهه شدی

دوسسسسسسسسسسست دارم

داریم میریم مهمونی خونه ی خاله ی گلت که شما این شوهر خالت رو خیلی دوست داری.

ببین دختر حاله ها چه بلایی سر بسر گلم اوردن

اینجا هم داری با لب تاب عمه بازی میکنی

این عکسی که بابایی خیلی دوست داره.ما هم بابایی رو خیلی دوست داریم ارهقلب

اینجا جشن 40 روزگیت هست گل من.

عید هست و اومدیم مهمونی .بسر گل منم 8 ماهه شده.

الیار من با دختر خاله ی گلش نرگس جون

یادم میاد از اولش حموم رو خیلی دوست داشتیلبخند

سیزده بدر 1390

موهاتو برای اولین بار خودم کوتاه کردم

من عاشق این عکستم اقای خوشتیب

دیگه بزرگ شدی و ساندویچم خیلی دوست داری

داریم با بابایی میریم مهمونی

داری اب بازی میکنی و همه جارو خیس کردی

اینجا هم 10 ماهه شدی و واسه خودت مردی شدی

خنده شیطونکی شیطاندلقک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آيسو وآيسا
1 مهر 92 18:34
مباااااااااااااااررررررررررررررركهههههههه



وبلاگت اليار جووون



به جمع ني ني وبلاگيها خوش اومدي























بهار
2 مهر 92 3:12
سلام
اگه دوس داشتین برای الیار جون قالب وبلاگ با عکسای خوشگلش درست میکنم. خوشحال میشم به این آدرس سر بزنین.
www.ghalebe-weblog.blogfa.com
البته با قیمت مناسب تر از جای دیگه و یه کارت پستال هدیه.


نه
لیلا مامان پرنیا
17 آبان 92 21:19
چه پسر نازی مثل ماه میمونه
چقدر شبیه دختر داییتی ناناز خاله
ما از دوستای ایسو وایسا هستیم دوست داشتید خبر کنید تا گل پسری هم به جمع دوستامون اضافه بشه


سلام مرسی عزیزم .با کمال میل لینکتون میکنیم