***الیار عزیزمون اقا پسر گل ما******الیار عزیزمون اقا پسر گل ما***، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

***الیار عزیز دل مامان وبابا***

چند روزی که نبودیم...

1392/8/8 14:35
نویسنده : مامان
420 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به پسر گل گلابم و بینندگان وبلاگمبای بای

چند روزی بود که خونه نبودیم ونمی تونستم برات بنویسم پسر عزیزم ببخشید.

چند هفته پیش جشن اقا محمد حسین ناز بود که کلی شیطونی و شلوغی کردی که اخرش مجبور شدم بفرستم خونه ی همسایه خاله چون 2تا پسر همسن شما داره که خیلی دوسشون داری.بعدشم چند روزی خونه اون یکی خاله بودیمو کلی گشت و گزارهفته ی بعدش اول من مریض شدم بعد شما بعدشم بابایی که خدا را شکر هر سه تا مون الان خوبیم .چند روز پیش هم خونه مامانم بودیم و بعد خونه  اون خاله  دو سه تا هم عروسی دعوت بودیم  ورفتیم  وبالاخره دیروز برگشتیم خونه و امروز تونستم برات بنویسم.چند تا عکس از اون روزا دارم که با توضیحاتش برات میزارم عزیز دلم.

اینجا جشن که اونقدر شیطونی کردی همه به من میگفتند پسرت چقدر شلوغه.شیطان

اینم پسر خاله خوشگل منه اقا رسا

ایم پسر خاله پرهام با باباش که خیلی دوستشون داری

اینجا هم این اقا پسر خوابیده و شما بهش نگاه می کنی و میخوای یواشکی بیدارش کنی

اینم اقا محمد حسین عزیز خاله

اینم ابجی جون محمد حسین جان

دیگه داره خوابت میگیره یواش یواش قربونت برم

خونه ی خاله زری داریم میریم بیرون

چندتا عکس از جیگر خاله

خونه مامان گلم که پیش ایسا جون هستی

این چند تا عکس رو از گوشی خاله پیدا کردم

مثل همیشه میگم خیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

پگاه مامان ارتین
15 آبان 92 10:02
عزیزم مبارکه خیلی زیبا بود.عاشقتم ملوسک ودوست دارم.همیشه به شادی وخوشی باشید


مرسی خاله گلم ما هم عاشق شماییم
مامان سویل و اراز
16 آبان 92 16:24
سلام مامانی عزیز که به وبمون سر زدید ماشالله پسرتون خوشگله شبیه بچه های خارجیه معلومه خیلی هم پر جنب و جوشه پس شما میشین عمه ایسو جونو ایساجون
من اونا رو هم خیلی دوسشون دارم خیلی مهربونن منم شمارو لینک میکنم
راستی الیار تنها اسم پسرانه مورد علاقه منه که فکر میکردم دیگه بچه دار نمیشم این اسمو به پسر داداشم گذاشتم ببوسش


سلام عزیزم بله من عمه ایسو و ایسا جان هستم اسم الیار و من خودم پیدا کردم و رو پسر گلم گذاشتم منم نی نی شما رو میبووووووووووووووووووووووووووووووووسم
عاطفه مامان الای
16 آبان 92 22:12
خواهش میکنم عزیزم خوشحالم از آشناییتون پس شما خوهر شوهر مامان آیساوآیسو هستین منم لینکتون میکنم پسرت هم خیلی نازه


بله من عمشون هستم عزیزم ممنون از جوابتون میبووووووووووووووووووسمتون
مسیحا
18 آبان 92 10:09
سلام ممنون از اینکه به من سر زدین و منو لینک کردین ، بگین با چه عنوانی با افتخار لینکتون کنم


سلام خواهش میکنم عزیزم هر چی دلتون میخواد بزارید
مامان ارمیا و ایلمان
18 آبان 92 11:06
سلام گلم. با افتخار از دوستهای ارمیا و ایلمان شدی. از آشناییت خوشحالیم.


سلام تشکر میکنم عزیزم.ما بیشتر
مامان آروین
18 آبان 92 17:20
سلام به روی ماه مامانی مهربون و پسر ناز و دوست داشتنیمون
مرسی از اینکه پیشمون اومدید و نظر زیباتونو برامون ثبت کردید ایشاله سر فرصت می یام و پستهای قبلی گل پری رو میبینم . از طرفم ببوسیدش بوووووووووووووووووس بوس


سلام به شما عزیزای من خواهش میکنم گلممنم میبوسمتون.
مامان ساجده
18 آبان 92 17:34
سلام ممنون عزيزم كه به وب متين اومديد منم با كمال افتخار شما رو لينك كردم پس شما عمه جون آيسو و آيساي گل هستيد
ماشاالله گل پسر نازي هم داريد خدا حفظش كنه


سلام عزیزم خواهش می کنم ممنون .من عمشون هستم.مرسی
مامان ماهیار
20 آبان 92 14:02
چه عکسهای قشنگی چه ژستهایی ...
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم. . فکر کنم هر دو با هم لینک کردیم من داشتم به شما نظر میذاشتم دیدم از شما نظراومد